אנשים עם צרכים מיוחדים

אנו מתמחים בעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, יודעים לגשת אל כל אחד ואחת ולהתאים את התכנים והמדריך לצרכיהם האישיים, לקצב ההתקדמות ולרצונותיהם. לדוגמה: אנשים עם משכל גבולי, חולי ניוון שרירים, מתמודדים עם פגיעות נפשיות, נפגעי שיתוק מוחין, בני נוער ובוגרים על הרצף האוטיסטי בעלי תפקוד גבוה וילדים עם ליקויי התפתחות.

בבחירת ההכשרות ותוכנית הלימודים המלאה, אנו שמים דגש על התאמת התוכן ואופן העברתו ליכולות הקוגניטיביות והפיזיולוגיות של התלמידים ולאופק התעסוקתי שלהם. חלק מההכשרות הינן קבוצתיות ומתקיימות במסגרות החינוכיות והטיפוליות, וחלקן מבוצעות באופן אישי, אחד על אחד, בבית התלמיד/ה. חלק משמעותי מההכשרה המקצועית מוקדש לסדנאות להקמת עסק עצמאי זעיר או לשילוב תעסוקתי כשכירים, כל זאת על מנת לאפשר את השתלבותם בתעסוקה ובקהילה.

ובעיקר אנו שואפים להקנות לתלמידנו כלים מעשיים ורגשיים להתמודדות ולהשתלבות בחיי הקהילה ובשוק התעסוקה.

תכניות תהודה שפותחו והותאמו לאנשים עם צרכים מיוחדים

  • טכנאי טלפונים במעבדות

  • בישול, אפייה וקונדיטוריה
  • אינטרנט כמקור הכנסה

  • צורפות

  • שימוש במחשב ובתוכנות office

  • אקולוגיה וגינון
  • בנייה ועיצוב אתרים

מיניות נבונה

הדרכות וסדנאות להורים, צוותי מורים ובני נוער בנושאים שונים בתחומי המיניות לבני נוער ולאוכלוסיות מיוחדות

הכשרה בנושא מיניות נוער

הכשרה ממוקדת להורים, מורים ואנשי/נשות חינוך וטיפול בנושא מיניות בני נוער

הכשרות מקצועיות

קורסים, סדנאות והסמכות מתחומים שונים ומגוונים המותאמים לאוכלוסיות יעד מרקעים, שפות ומגזרים שונים

חינוך-טיפול

תוכניות מותאמות לפי מיפוי צרכים, המשלבות כלים יצירתיים והוליסטים שמטרתם שיפור תהליכים חברתיים ורגשיים בקבוצות

בין לקוחותינו

אנו מזמינים אתכם להיות חלק ממשפחת תהודה ולהפוך גם אתם לשותפים שלנו

בוגרי הקורס ממליצים

לקורס הגעתי בעיקר מסקרנות.
איך אפשר להיפגש עם הורים ועם בני נוער בלי לדעת לדבר על מיניות. זה פשוט התבקש.
כבר בפגישה הראשונה הבנתי שעשיתי בחירה נכונה. הקבוצה, הדינמיקה, הכלים המשמעותיים והפרקטים היו בדיוק מה שהייתי צריכה.
נפתח לי עולם!
שפע ידע, מידע, כלים לעבודה עם קבוצות ועם יחידים, כלים שכבר למחרת בבוקר יכולתי להשתמש בהם.
תודה שרון וגלית על העולם המעניין שאני רק בפתחו.

יפעת ד., בוגרת קורס הנחיית קבוצות למיניות

קורס חובה לכל אנשי ההוראה, חשוב לדעת כיצד להתמודד עם הנוער ולתת להם כלים להתמודד בעצמם.

הראל, בוגר הכשרת הנחיית מיניות לנוער
מעבר לכך שהקורס הקנה לי כלים מקצועיים ומושגים חשובים תיאורטיים ומעשיים בתחום הנחיית הקבוצות ותחומי המיניות והמגדר, הוא העביר אותי מסע פנימי של התבוננות מחודשת על הידע ותפיסות העולם שלי. כמורה, התחלתי להתבונן אחרת על התהליכים שאני עוברת עם הנוער, ועל העולם שהם גדלים בו ומושגי המיניות שהם (לא) מקבלים. כמה העבודה שלנו חשובה!
עדי ר., מורה ומחנכת בתיכון ומנחת קבוצות מיניות לעתיד

שרון וגלית סחפו את הקבוצה וארגנו כל כך הרבה ידע בצורה מדויקת וברורה. היום יותר ברור לי איך לדבר עם הילדים שלי ובקבוצה בכלל, להציף נושאים רגישים ולהעמיק בהם בצורה מתוכננת עם מטרות מוגדרות. שרון וגלית אתן עושות פשוט עבודת קודש. תודה לכן!

סמדר, מנהלת תפעול בתחום החינוך, מנחת קבוצות למיניות
  • ההכשרה הזאת היא מתנה לכל איש חינוך, לכל הורה ולכל אדם. כל כך הרבה ידע ותובנות בזמן כל כך קצר, תודה רבה
רועי. א, בוגר קורס הנחיית מיניות לנוער

שרון וגלית סחפו את הקבוצה וארגנו כל כך הרבה ידע בצורה מדויקת וברורה. היום יותר נוח וטבעי לי לדבר עם הילדים שלי ובקבוצה בכלל, להציף נושאים רגישים ולהעמיק בהם בצורה מתוכננת עם מטרות מוגדרות. שרון וגלית אתן עושות פשוט עבודת קודש, אין לי ספק שכל מי שתעבור את הקורס הזה תרוויח ובגדול. על והצליחו!

סמדר, מנהלת תפעול בתחום החינוך, מנחת קבוצות למיניות
  • הכשרה חובה לכל הורה, או עוסק בחינוך למתבגרים. גלית מנחה משכמה ומעלה שזרה בעדינות וברגישות את התכנים הכל כך משמעותיים לחיינו ואלו שאינם מדוברים מספיק או נכון… ללא פילטרים וללא מסננים האמת כמו שצריכה להאמר וחשוב שתשמע. ממליצה בחום ובאהבה.
צורית.ר, בוגרת קורס הנחיית קבוצות למיניות

הבחירה בקורס הזה היא בחירה אישית ובחירה חברתית. השינוי שעברתי עם הנושא של המיניות הבריאה ובעיקר בני נוער והתיווך של המציאות אליהם הם נדרשים וגם הרגשות סביב זה קיבלו מענה במסגרת ההכשרה המצוינת הזו. ברמה האישית עבורי היה כאן תהליך של תיקון, החלמה, עידוד ותקווה. ממליצה על כך בכל עשר אצבעות ידיי

רויטל, בוגרת קורס הנחיית קבוצות למיניות
בואו נשתף פעולה יחד

אם אתם חלק ממסגרת חינוכית או טיפולית ומעוניינים באחת מתכניות ההכשרה שלנו
השאירו פרטים בטופס – ונשמח לסייע לכם

    תהודה עיצבה מודל לגיוס שותפים ומשאבים, באמצעותו ניתן ליישם תכניות חינוכיות
    המותאמות לאוכלוסיות השונות, בעלויות כספיות מזעריות.
    את יישום התכניות נבצע בעבודה משותפת ובהתאמה אישית לאוכלוסיית היעד ולמוסד החינוכי או הטיפולי.